1. PREKIŲ PRISTATYMAS / ATSIĖMIMAS

Jūs, užsakydami prekes, galite pasirinkti jų pristatymo būdą – prekes pristatys kurjeris tiesiai į jūsų nurodytą adresą.

Pristatymo terminas:
Prekių pristatymas gali užtrukti nuo 2 darbo dienų iki 3 savaičių, priklausomai nuo prekių gamintojo ir tiekėjo.

Pristatymo mokestis:
Pristatymo mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į užsakymo dydį ir vietą.

Pristatymo sąlygos:

  • Užsakymo metu privalote nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą.
  • Prekes privalote priimti pats arba užsakymo sudarymo metu nurodyti asmenį, kuris jas atsiims. Jei nurodytu adresu prekes priims kitas asmuo, remiantis jūsų pateiktais duomenimis, pretenzijos dėl pristatymo netinkamam asmeniui nebus priimamos.
  • Gavus prekes, privaloma patikrinti siuntos būklę ir pasirašyti siuntos perdavimo–priėmimo dokumentą. Pastebėjus siuntos ar prekių pažeidimus, apie tai būtina informuoti kurjerį ir surašyti pažeidimų aktą.

Visais atvejais „CityFix“ atleidžiama nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu tai įvyko dėl kliento kaltės arba nuo įmonės nepriklausančių aplinkybių.

2. PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

Grąžinimo ir keitimo sąlygos:
Jūs turite teisę per 14 dienų nuo prekių pristatymo datos grąžinti arba pakeisti prekes. Grąžinant ar keičiant prekes:

  • Prašome užpildyti prekių grąžinimo arba keitimo prašymą.
  • Grąžinamos prekės turi būti originalioje pakuotėje, nenaudotos ir nesugadintos.

Grąžinimo išimtys:

  • Grąžinimas negalimas, jei prekės buvo apgadintos po pristatymo.
  • Prekės, kurios buvo išpakuotos ir yra netinkamos grąžinti, taip pat nėra priimamos.

Pinigų grąžinimas:
Pinigai už grąžintas prekes pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

Nekokybiškų prekių atvejai:
Jei prekė yra nekokybiška:

  • Susisiekite su mumis tą pačią dieną el. paštu [email protected].
  • Nekokybiškas prekes pakeisime analogiškomis arba grąžinsime pinigus, jei analogiškų prekių neturėsime.

Jei turite klausimų, susisiekite su mumis: